Tuesday, January 20, 2015

Modelleri taşımak için minik bir çanta.


         İki yıldan fazla bir zamandan beri çekmecede zamanının gelmesini bekliyor bu çalışma. Babamın eski lokma takımının metal kutusu yıllardır boş bir halde duruyordu. İçinde alakasız parçalar, aletler falan vardı. Önce boşaltıp içine bir iki araba koyup deneme yaptım. Yüksekliği kurtarınca kutuya el koydum. İçini kaplamak için uygun olduğunu düşündüğüm malzemeyi bulur bulmaz harekete geçtim ve yıllar önce kafamda bitirdiğim projeyi sonunda hayata geçirdim.
 Nişanlım sayesinde keşfettim bu malzemeyi, kendisi büyük bir kırtasiyenin mağazalarından birinin sorumlusu. 



 ''eva'' adını verdikleri bu malzeme sünger gibi bir şey, Farklı kalınlıkları mevcut ve plaka halinde satılıyor beyaz, kahve rengi falan da var sanırım, kesip şekil vermesi kolay, esnek ve suya da dayanıklı.


Kaplama malzemesi kolayca kutunu içine uygun bir şekilde kesildi yanlarda kalan boşlukların yüksekliği çift taraflı bantın kalınlığı kadar olduğu için bantı  önce tabakaya yapıştirdim ve öyle kestim. Bu bana çok kolaylık sağladı




 Fazla kalan parçaları da arabaların arasına tampon olsun diye uygun ölçülerde kestim ve aralara sıkıştırdım.



 Modelleri taşımak için minik bir çanta.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...